Donateur worden? Ja graag !

Er is in de afgelopen jaren al heel veel gebeurd met veel kleine beetjes. We zouden graag sneller grotere stappen zetten maar dat is een ongelooflijke kostbare kwestie en ondertussen loopt de tijd voor mensen als Rani door. Elke dag dat ouders en kinderen in onwetendheid moeten doorbrengen is er 1 teveel en we hopen dat we met onze stichting steun zullen krijgen van het grote publiek. Met elke bijdrage zijn we enorm blij en geven dan ook graag iedereen de gelegenheid om het project te steunen. Dat kan uiteraard met financiële middelen omdat een organisatie heel erg veel geld kost zelfs als de medewerkers dit volledig op vrijwillige basis doen.

Elke bijdrage is welkom daarvoor kunt u gebruik maken van het onderstaande bankrekeningnummer:

BUNQ BANK

T.N.V. J.T.J. van Rooij

IBAN: NL33 BUNQ 2094 4833 20

BIC:     BUNQNL2AXXX

Meet & Greet...

Een echte aanrader is het meet&greet moment met Rani en John. Op luchtige en openhartige wijze verteld Rani een deel van haar verhaal en brengt ze enkele eigen gemaakte nummers ten gehore die gerelateerd zijn aan stichting-Rani. John neemt U dan weer mee in de opzet en geschiedenis van het project en de stichting.

Om deze momenten niet te zwaar te maken zullen er ook heel gezellige andere songs worden gebracht. Dit is een geweldig idee voor een fijne middag vanaf plm. 10 personen of meer waarbij de nadruk gelegd word op educatie en animatie. Een soort bijzondere huisparty eigenlijk waarbij aandacht gevraagd word voor de stichting maar waar ook veel gelachen word. In principe is dit kosteloos maar een bijdrage voor de stichtingskas word zeer op prijs gesteld. We hopen hiermee het verhaal toegankelijk te maken voor het grote publiek zonder een al te zwaarwichtig karakter. Gewoon als vrienden onder elkaar zeg maar.

Onze Vrienden

Ed Kalders Maarheeze,

Een vriend van het eerste uur.

Ed is het type mens dat eigenlijk veel te goed is voor deze wereld. Niet alleen heeft hij Rani voorzien van een geweldig montuur maar ook de hele speciale Lennon bril voor John is door hem geregeld.

Daarnaast heeft hij zelf voorgesteld om een standaard in zijn winkel te zetten ten  bate van het Project India.

De Dutch Filmgroup is een professionele Televisie en film-maker uit Almere die zich vrijwillig heeft gemeld om het lied van Rani te verwerken in een geweldige videoclip die via alle mediakanalen kan worden uitgezonden. Onze bijzondere dank gaat uit naar het Team van Adri Doppenberg.

Lieve Erica

Dat je dit project mee ondersteunt

vind ik super lief en fantastisch!

Voor de mooie kleding  1000x mijn Grote Dank!

Een super mooie kleiding Boetiek

Met Top service en Goede kwaliteit!

Bij natuurlijk  DOMANI krijg je zeker geen spijt!!!

Eban Studio Leende

Wij danken Eric Jaspers van Eban voor zijn inzet om het nummer "Mama waar ben jij" te produceren.